Dünya Kupası Etkinliği - Genel Tartışma

Konusu 'Genel Tartışma' forumundadır ve ShaDe. tarafından 10 Haziran 2026 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
  1. sabah rok 2 de gordum da vakıt var
    lwvwlı atla ıstersen
     
  2. başkann1

    başkann1 User

    Çok haklısın aynı dertden muzdaripim. Jormungrown görevi ile alakalı düzenleme olmaz ise açıkcası 2.kademe tamamlayıcı görevlerini tamamlamak için uğraşmayacağım.
     
  3. dun etkınlık cıtığından bu tarafa kale koparanı takıp edıyorum ekran uzerınde gormedım ve vuramadım sayın shade buna bır cozum getırırsenız ıyı olur bu esnada sayactan takıp edıyorum bu takıpten dunden butarafa oyunuda oynayamadım saygılarımla?????
     
  4. srcnsntrk

    srcnsntrk User

    Eventi tamamlamak için ilk günden beri uğraşıyorum bende. Bunu görünce bende biraz karamsarlığa düştüm nasıl yapılır bilmiyorum. Dediğin gibi umarım değişiklik olur yoksa emeklerimiz boşa gitmez.
     
  5. qavrıla

    qavrıla User

    @Claduio @Star neden insanlar etkinliği tamamlamak adına ROK haritasına girmesi zorunlu? Bu düşünce yapısının doğru olmadığını düşünmekteyim. İnsanlar istediği yerde oyununu oynayabilmeli. Bir yenilik çıkarttığınız için insanlar oraya girmek zorunda olmamalı. İnsanlar bırakın ROK haritasına girmeyi, daha yüzey gemisini geliştirmekle uğraşırken, siz ROK haritasına girmelerini zorunlu hale getiriyorsunuz.
    Saygılarımla.
     
    srcnsntrk bunu beğendi.
  6. JormunGrowr atma süresi ya da şartı nedir zire 1saatten fazladır roktayım görmedim dün bir kaç kes gördüm.
     
  7. ShaDe.

    ShaDe. Board Administrator Team Seafight

    Mesajı her haritadan göremiyorsunuz yakın haritalarda olmanız gerekli.
     
  8. ShaDe.

    ShaDe. Board Administrator Team Seafight

    Bu konudaki şikayetler iletildi.
     
  9. ShaDe.

    ShaDe. Board Administrator Team Seafight

    Her 1-2 saatte haritaya atıyor olması lazım. Önerinizi iletiriz.
     
  10. ShaDe.

    ShaDe. Board Administrator Team Seafight

    Konuyla ilgili şikayetlerinizi ileteceğiz.
     
  11. ShaDe.

    ShaDe. Board Administrator Team Seafight

    1-2 saatlik periyotlarla çıkıyor olması lazım.
     
  12. sizce bu ne kadar mantıklı tüm gün onu mu bekliyeceğiz acaba.
     
  13. ShaDe.

    ShaDe. Board Administrator Team Seafight

    Rok yapmamış oyuncuların şikayet etmesi normal ancak etkinlik 26 gün daha sürecek, ortalama bir rok geminiz varsa 100 milyon hasar vermek çok da zor değil.
     
  14. cette veya ekranda yazması lazım deyılmı sayın shade yakın harıytanasıl oluyor 60 harıyta var nereye atıtığını nasılanlayacağız
     
  15. dunden berı lımanda veya harıytada beklıyoruz
     
  16. lutfen bır care bulun gorevı kımse yapamadı
     
  17. CİNS61

    CİNS61 User

    bu grup haritaları ve böyle şeylerin etkinlik tamamlama yansımaması lazım zamanı olan var olmayan var tekli serverldarda 10 dan fazla oyuncu yok yapay zeka ile geliştirilip doldurulması gerekiyor bunların da bot ataması olması lazım bu gruplar için tekli serverlara
     
    srcnsntrk bunu beğendi.
  18. pini029

    pini029 User

    yine atlantis hasarları bozulmuş 90 k atıyoruz düzeltin artık ya
     
  19. -gececi27-

    -gececi27- User

    goalbiter naritaya nasıl çıkıyor
     
  20. 61oflu61

    61oflu61 User

    Güya son gelen yamada kırık gümüş miktarı artırıldı. JormunGrowr sistemini tek başıma kestim sonuç hüsran.

    JormunGrowr adlı oyuncunun gemisini batırdın.
    2026-06-25 01:24:04
    242 x Korsan Zaferi aldın.
    2026-06-25 01:24:04
    105 x Kırıkgümüş aldın.
    2026-06-25 01:24:04
    1 x Kâğıt Şerit aldın.
    2026-06-25 01:24:04
    9735778 EXP (Tecrübe Puanı) aldın.
    2026-06-25 01:24:04
    1411657 x Geliştirilmiş Futbol Cephanesi aldın.
    2026-06-25 01:24:04
    2026-06-25 01:24:04
    159 x Korsan Zaferi aldın.
    2026-06-25 01:24:04
    2507 x Solon Sikkesi aldın.