Debuff Fiyaskosu

Konusu 'Genel Sorular' forumundadır ve ABARUHU tarafından 7 Nisan 2022 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. ABARUHU

    ABARUHU User

    tam bir fiyasko olan debuff uygulaması bot kullanan kişilere değil kullanmayan kişilere uygulanıyor parayla oynayan kişiler parası ile rezil oluyor nasıl bir programcı bot kullanmayan kişilere bot kullandı diye hüküm veriyor ,günah keçisi ilan ediyor anlamış değilim?
    Yabancı oyuncular açığını,bugunu,fazladan top yerleştirmesini, vb gibi olağan şeyleri yapıyorlar ama ispatlı olarak supporta başvuru yapılıyor ise inceleme yapılacaktır diye cevap geliyor ama bu durumlara işlem yapılmıyor ama yapıldı olarak gösteriyor bu seafight programcılarının suçudur.
    haksız işlem yapılmasın..
     
    bilal53 bunu beğendi.
  2. bilal53

    bilal53 User

    Seafight yönetimi bu debuf işini beceremiyor yada işine gelmiyor başka açıklaması yok.. Etkinlik genel sıralamasında 60. sıradayım debuf yiyorum, ilk 10 da bulunan oyuncular full 3. programlar ile etkinlik kasıyorlar ama biz debuf yiyoruz. Adamlar şuan bile 3. partiz yazılımlar ile kasılıyor..
     
  3. Ben Şahsen oyundan haksız yere kısıtlansam mahkemeye veririm, yani kullanmayan kişilerin debuff alcağını düşünmüyorum çünkü sistem tarıyor. kullanmışsınız ki almışsınız. eğer itirazınız varsa zaten buraya yazmayın supporta yazın geminiz incelensin.
     
  4. ABARUHU

    ABARUHU User

    lütfen arkadaş bot kullanmış olsak tamam der geçerim yapanlara işlem yapılmıyor rastgele seçiyorlar tahminimce. en alt sıralardaki debuff alıyor bırakın artık bir yerlerden nasıl yararlanabilirim diye buraya yazı yazmak için yazmayın boşa hak arıyoruz sistem deniliyor. yazdık incele hüküm verilsin diyoruz ama sistem işte deniliyor burada gelip bir akıllı olan sen değilsin ya :D
     
    Son düzenlenen: 7 Nisan 2022
  5. Hakkını burda arama diyorum Haklıysan tabii, Buraya yazmakla olmuyor. Senin dediğine bakacak olursak, herkes yapıyor supporta yazıyoruz ortada bir şey yok diyorsunuz. ben durduk yere debuff alanlara şahsen inanmıyorum itibar etmiyorum, sen kullanmadım diyorsan paramla rezil oluyorum diyorsan, supporta yazdım yardımcı olmadılar diyorsan, Gerekli mercilere başvuracaksın o zaman.
     
  6. Şu oyunu 14 senedir oynuyorum.Tr server için konuşuyorum bilmediğim filo oyuncusu,oynamadığım alyans görmediğim şey kalmadı.Oyunu çok bıraktım döndüm. Şimdi ufak bir hesapla tek takılıyorum.Anlayacağınız kimse fırıldaklık yapmasın.Ben sütten çıkma ak kaşığım diyen bu yoruma cevap olarak şuanda oyundaki nickini bıraksın seceresini dökeyim botçu mu eliylemi oynuyor.Kimse kimseyi kandırmasın.Bu oyunda ben para yatırıyorum nasılsa banlanmam diyen çok ağzının payını almıştır.Hesap satın alıyorsunuz hesabın geçmişini bilmeden.Belki siz aldıktan sonra botsuz oynuyorsunuz fakat sizden önceki 7/24 bot kullanıyo olabilir.Sonra çıkıp ben kullanmadım şöyle böyle demeyin.Evet şuan görüyorum debuff uygulanan kişi sayısı 200 se bir o kadar da bot ve pushing yapan debuff yemeyen bir çok kişi var sıralamadan isim isim sayarım.Adalet konusunda kısmen haklısınız.Benim lafım kullandığı halde bura da laf kalabalığı yapan canbazlara sizi sizden daha iyi biliyorum daha fazla kendinizi küçük düşürmeyin.;);)
     
  7. Aynen öyle adamsın ;)
     
    ``TrOguzzz`` bunu beğendi.
  8. ABARUHU

    ABARUHU User

    güldürüyorsunun hesabın geçmisi olsa ban alır bırakın şu kadar oyuncuyum bu kadar tecrübem var demeyi biliyorsun kimse kendini küçük düşürmüyor haklı olan yazıyor sizin gibiler çıkıyor işte savunması haksız olarak gösteriyor işte ne yaparsın kendini büyük göstererek ;)
     
  9. Selen1453

    Selen1453 User

    Bot kullanan herkes banlanmalı..
     
  10. Reis, üzgünüm ama haklısın sanırım :)
     
    ``TrOguzzz`` bunu beğendi.
  11. baba34_foo

    baba34_foo User

    Şimdi güzel kardeşim gel kafaları açalım maktıksızlıklarla ilgilenelim. Benim alyansımdan biri 4-5 gemisi var. Bu hesaplardan biri kuru kafa rütbe ve aktif olarak onu oynuyor. Tek başına oynuyor diğer gemilerin 1 ini daha aktif kullanıp 2 gemi oynuyor ve bu 2 gemide hiçbir sıkıntı yokken sadece savaşlarda lamba basmak için girdiği muhtemelen haftalardır NPC'ye ateş etmemiş gemisinden TP - EP siliniyor. Şimdi bu mantıklı mı?
    Pushing dediğimiz şeyin kapsamı nedir tam olarak benim para harcayarak yaptığım 2 gemiyi eş zamanlı oynamam pushing oluyorsa çözümü çok kolay client sınırı getirilir bir bilgisayardan eş zamanlı 2 gemi açılamaz böylece kimse pushing yapamaz. Eğer 1 gemiyi 2 kişi oynanması pushingse ve bu yasaksa o zaman azalan ödül sistemi neden var 1 gemiyi 1 kişi de oynasa 30 kişide oynasa sonuçta aktif kalabileceği süre belli kaç kişinin oynadığı kimi ne alakadar eder?
    Söz konusu durum botsa ilk TP silinen debufftan itibaren benim oyuncularım bot kullanmıyor ve oynanmayan gemiden TP siliniyor.
     
  12. Pushing konusunda haklı olabilirsin.Zaten yazının son kısmında belirttim.Pushing konusunda atılan debuff un tutarsız olduğunu düşünüyorum bende fakat aynı şeyi bot konusunda düşünmüyorum.Sizin debuff alan geminizin pushingden dolayı ban aldığı kesin ise support size pushingden dolayı ban aldığını açıkladıysa bu konuda haklısınız bence.Ama söz konusu bot ise eğer hala hesabı sen kullanıyorsan Baba34 global 6 da Foo da oynayan yaşça büyük bir abimizsin 2 den fazla hesabın vardı yanlış bilmiyorsam sürekii botta idiler benim oynadığım seneler.Kim olduğumu boşver şimdi.Foo oyuncularınında çoğunu tanırım globalde bota koymayan bir Allahın kulunu bulamazsın hele ki zaten sv de oyuncu sayısı kat ve kat azalmışken zaten millet yapacak birşey bulamıyor sallıyor bota.Sizin kura kafa hesabı olan oyuncunuz madem artık bot kullanmıyor o rütbeyi nasıl koruyor.24 saat kaptan gönderiyor deme gülünç bir durum aynı kaptanı bizde gönderiyoruz kastığımız ortada.Onun için bot konusunu bence daha uzatmaya gerek yok.Eğer konu pushingse sana hak veriyorum tekrardan belirteyim.
     
  13. baba34_foo

    baba34_foo User

    ilk TP silinen debufftan sonra kimse bot kullanmadı nasıl koruduğuna gelince 2. sırada ki oyuncuya oyunu bıraktırdık serverdan kaçtı gemisini sattı daha yeni gemisi alındı. 2-3 ay oynanmadı 3. sıradaki zaten bendim bu süreçte ki bende 2. liğe çıktım.

    Kaptan eskisi kadar değerli değil artık tp eventleri oluyor ilki adı neydi hatırlamıyorum ama görev yapıp npc çağıran parşömen kasıyorduk sonra kardanadam şimdi bu event. Biz bu eventlerde hep aktiftik ve rakiplerimize kestirmeyerek yerimizi rahat koruduk Kurukafa yada benim gemilerimde herhangi bir sorun yok kurukafanın yan gemisinin tpsi silindi sadece savaşan ve zaten tpsi olmayan geminin
     
  14. baba34_foo

    baba34_foo User

    Bizim zaten 3 er 4 er tane gemimiz var bu görev yapıp NPC çağırdığımız eventte tüm gemilerimizle oturduk görev yapıp NPC çağırdık rakiplerimizde her NPC çağırdığında tepelerine çöküp onlarında NPC'lerini kestik. Kardan adamda 3 tane gemiyi npcye bağlayıp yan gemilerimizle kendimizi savunduk zaten 3 saatte bir tane filan çıkıyordu tüm NPCleri biz kestik event boyunca toplasan 3-4 sistem kesmiştir rakiplerimiz. Bu eventte de en çok kasan oyuncumuz eventin başından beri 3-4 saat uykuyla oyun oynadı ve kastığından fazla TP'si silindi şimdi bu adalet mi dostum.
     
  15. golgr

    golgr User

    mustafa geçmiş olsun kardeşim
     
  16. baba34_foo

    baba34_foo User

    Eyv. benim gemilerimde sorun yokta arkadaşlarımın hesaplarına yapılan işlemler yanlış
     
  17. Star

    Star Board Administrator Team Seafight

    Selam,

    Debuff konusunda sorunlarınızı desteğe iletin. Buradan yardımcı olamıyoruz.

    Saygılar.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş