Drakir ve Botlar

Discussion in 'Genel Geri Bildirim' started by ~∫~iρєк~∫~(güłrєηgi), Mar 17, 2020.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yani eskiden ışıkta behomoth sa sıralı otomatik hareket eden gemiler olurdu. Şimdi aynı gemileri sıralı olarak 13-14–15 de görüyorum.

    Bu haritalara özel bir tarama sistemi getirilemez mi? Drakir konusunda?

    Bir de bu botlar falan flash sistemimden dolayı mı kaynaklanıyor utulity denilen şeye geçimce oyun son bulacak mı botlar?
     
  2. Star

    Star Board Administrator Team Seafight

    Selam,

    Bot son bulur mu bulmaz mı bunun cevabını biz size veremeyiz. Neyden kaynaklandığını da. Bu konuda tüm yetki merkez ekibimizin ve onlar gerekli olanı en güzel şekilde yapacaklardır.
     
Thread Status:
Not open for further replies.