Dünya Kupası Etkinliği - Genel Tartışma

Konusu 'Genel Tartışma' forumundadır ve ShaDe. tarafından 10 Haziran 2026 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
  1. Az önce şöyle bi ödül aldım `
    2026-06-22 05:10:05
    3 x Yıldırım Topu - 4. Seviye Yükseltme Tarifi aldın.
    2026-06-22 05:10:05
    84 x Işık yayan ruhlar aldın. Sebep: Tahmin Ödülü.
    2026-06-22 05:10:05
    1 x Büyük Vuruş aldın.
    ` Ama ışık yayan ruhlar hala gözükmüyor hesabımda. Etkinlik başından beri ışık yayan ruhlar hesabımda hiç artmadı. Yapboz parçası satarak arttırdım sürekli herkeste böyle mi ? Yardımcı olur musunuz ?
     
  2. 2. ve 3. kademe görevler nedir ne zaman başlayacak bilgisi olan varsa
     
  3. x-men9570

    x-men9570 User

    Zafer sahası MVP Ödüllerine gelen resetl ile beraber eklenen ödüller arasında 100 ün üstünde gözüken dünya kupası parçaları(Epic ve Normal parçalar) hesabıma eklenmedi. Sıralamada 1.bitirmiş bulunmaktayım fakat ödüllerde parçalar gözükmekte.Konu ile ilgili bilgilendirme istiyorum.Etkinlik ödüllerinde hala 100 ün üzerinde parça gözükmekte fakat eklenmemektedir. Mesajıma cevap verirseniz sevinirim. @Claduio @Star
     
  4. ShaDe.

    ShaDe. Board Administrator Team Seafight

    Karıştırıyor olabilir misiniz? Yapboz parçası satılarak lanetli ruh alınıyor çünkü ışık yayan değil.
     
  5. ShaDe.

    ShaDe. Board Administrator Team Seafight

    Etkinlik SSS'inde de yer aldığı gibi bu şekilde:
    1. Kademe tamamlama süresi: 10.06 saat 12:00'den itibaren
    2. Kademe tamamlama süresi: 23.06 saat 12:00'den itibaren
    3. Kademe tamamlama süresi: 07.07 saat 12:00'den itibaren
     
  6. ShaDe.

    ShaDe. Board Administrator Team Seafight

    Gerekli ödüller yüklenmediyse destek ekibiyle iletişime geçmeniz gerekiyor.
     
  7. sayın shade rok harıytasındakı ıtıbar gorevlerını yaparsak ne olur etkısı varmı teşekkur ederım
     
  8. OziOzi1212

    OziOzi1212 User

    yarın son gün mü yani 1.kademeyi tamamlamak için?
     
  9. OziOzi1212

    OziOzi1212 User

    2-3 tane görevim eksik kaldı sadece ya tamamlamış sayılmam mı?
     
  10. teşekkürler
     
  11. supremex

    supremex User

    merhabalar kolay gelsin
    hibrit sunucusunda oynuyorum.Bu sunucuda aktif oynayan oyuncu az olduğundan etkinlik mini oyunlarına giriş yapamıyoruz.Oyun oynanmaz hale geliyor.Pc başında birisi gelecekte mini oyun başlıyacak diye bekliyoruz.Kısacası oyun oynayamıyoruz.Lütfen bot vs olacak şekilde güncelleme yapabilir misiniz? 16 dakikadır bekliyoruz bakalım sonu ne olacak
     
  12. Tasarım verme ihtimali çok az gemim güçsüz ve arkadaşlarımda benim gibi ülke tasarımları alamıyor ihtimalleri biraz daha arttırılsa iyi olur
     
  13. ShaDe.

    ShaDe. Board Administrator Team Seafight

    Bu kısım etkinlik genel tartışması, itibar görevlerini yaptığınızda kupaları açıp yükseltebilirsiniz, rok dışında da işe yarayan kupalar var.
     
  14. ShaDe.

    ShaDe. Board Administrator Team Seafight

    1. kademeyi etkinlik sonuna kadar tamamlayabilirsiniz ancak bazı grup haritaları 2. kademe sonrası kaldırılacak, kaldırılmadan tamamlayın.
     
  15. ShaDe.

    ShaDe. Board Administrator Team Seafight

    İskandinav Kargaşası için yapay zeka botlar eklendi haritalara, diğer grup haritaları için de durumu rapor ederiz.
     
  16. ShaDe.

    ShaDe. Board Administrator Team Seafight

    Önerinizi iletiriz.
     
  17. sayın shade bugun oyleden berı kele koparanı ekranda goremedım cıktığını sayactan takıp ettım 50 yıldırımın bıttıyını gordum ama kac sefer ekranı acıp kapadıysamda yazma dı saygılarımla
     
  18. CİNS61

    CİNS61 User

    egemenlik arenası 15 kez bitirmek için serverda 10 tane oyuncu bir arada nasıl giricez @ShaDe.
     
  19. srcnsntrk

    srcnsntrk User

    2. aşama görevinde “Jormungrown” 100 milyon hasar vermemizi istiyor. Şahsen bende sadece ROK-1 açık ve gemide yeterince top yok. 130k vuruyorum. Bu gemiler çıktığı gibi bitiyor ve hemende çıkmıyor. Öncelikle neye göre atıyor bu gemileri haritalara? Bir diğer konu da daha kolay yapılabilecek bir görev verilde daha iyi olur fikrindeyim. Teşekkürler..