bonus harita

Konusu 'Teknik Sorunlar' forumundadır ve İSKENDERUN tarafından 25 Haziran 2026 07:16 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
  1. iyi günler bir çözüm bulamadım bonus haritasına giremiyorum benim kaptanlarda sadece iş ata var amorti ganimet yazmıyor bir çözüm bulunsun supportta yazdım pek bişey değişmedi kim ilgilenecek ayrıca teknik ekibe nasıl yazılır bilmiyorum kolay gelsin
     
  2. KILIÇ

    KILIÇ User

    Alttaki link size yol gösterecektir sayfanın en sonuna doğru olan yeri iyice inceleğiniz.

    Kaptanlar Birliği - Güncelleme Sonrası | Seafight TR
     
  3. Dostum amorti ganimeti yazan yere tıkla. Bir kaptana harita yaptırmışsın. Ödülünü almadığın için giremiyorsun. Ona tıkla kaptan geri dönsün sonra girebilirsin.
     
  4. death ar glory benim yay haritasında takılı kalmış, kaptan göndermiş gibi üstü basılı duruyor yay haritasından envaterimde 2 tane olmasına rağmen yay'a gönderemiyorum ve bunun yüzünden kendimde haritalara giremiyorum göndermiş olduğunuz link inceledim ve denilenleri yaptım kusura bakmayın yazıyorum ama düzelmesi gerekiyor kolay gelsin
     
  5. KILIÇ

    KILIÇ User

    Ekran görüntüsü atarmısınız.
     
  6. GEMIMDE YAY HARITASI BU DURUMDA .AYRICA GUVENLI LIMAN DISINDA BONUS HARITA YAPAMIYORUM. resmi panoya ekliyorum panoya ekledıgım görünüyor fakat yolladıgımda görülmüyor. Siz görebiliyormusunuz
     
    Son düzenlenen: 26 Haziran 2026 15:38
  7. oyun ekranında gösterdiğim gibi girbi bakalım ödülleri almışmısın yoksa duruyormu eğer almadıysan amorti ganimeti yazar. aldıysan kendin gir bakalım bonus haritaya giriyormu. belkide daha önce yarım bıraktıysan bir kaç dalga oynayıp o yüzden korsan yollayamazsın yada korsan o haritayı oynama özelliği yoktur.
    [​IMG]


    [​IMG]