Makro Hakkında

Konusu 'Genel Sorular' forumundadır ve sonVKİbükücü tarafından 20 Haziran 2026 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. Botu kaldırdınız çok mantıklıydı ama artık makro belası var tp kasan bir insanın veya etkinlik kasan bir insanın bu 7/24 makro ile oynayan oyuncularla nasıl yarışmasını bekliyorsunuz türkiye support bu tepkilerimizi almanyaya iletmiyor olabilir mi? Bigpatron avrupa tatilinde mi :)
     
    Matkap.727272 bunu beğendi.
  2. Claduio

    Claduio Board Administrator Team Seafight

    Hımm ne güzel ironi yapıyorsunuz siz öyle. Bigpatron avrupa tatilinde deği. Neden iletmeyelim merkez ekibimize? Ayrıca bu oyunu sadece bizler oynamıyoruz, Avrupa ülkeleri de bundan rahatsız ve şikayet ediyorlar.
     
    Son düzenlenen: 21 Haziran 2026 19:35
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.