yama değişiklikleri

Discussion in 'Genel Sorular' started by kexal, May 8, 2026.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kexal

    kexal User

    birkaç gün önceki yama değişikliklerinde şöyle bir açıklama yapılmış

    Selam Korsanlar,

    Aşağıdaki değişiklikler senkronize edildi.

    Etkinlik Değişiklikleri:
    - NPC'ler artık Bot Yarası olanlara ödül vermiyor.
    - NPC ganimetleri Sabit'ten Hasar Paylaşımı'na taşındı.

    Seafight Ekibiniz.

    bunun tam olarak açıklaması nedir ? aktif olarak bot kullanmış olanlar mı (gemilerinin sağında bot kullanım işareti olanlar var ya) ? Yoksa 2 yıl önce kullanmış ve 1 tane bot yarası ( sıralamada gözüken yer var ya ordan bakabiliyoruz ) olanlar da dahil midir?
     
    akyol37*frm* likes this.
  2. *SAVAGE*

    *SAVAGE* User

    bot kullannalar bırbırını tanıyor ne kadar hile var hepsı bırbırıleırnı kolluyor bot kullanmayanlara iftıra atıp kendınılerını rahatlatma polıtıkalarında butun harıtalar bot kullannalarla dolu 7-10 tane gemı açıp hileyle gelıştırenlere ne demelı hangı kıtapda yazıyor yönetımdekılerın hepsı sağır sultan duydu kımlerın bot kullandığını nereye kadar bu iftıralar surecek hak etmedığınız oyunu nasıl hangı yüzle oynuyorsunuz çakallarla dans fılmınındekı baş rol oyuncuları astarınız yere düşmüş gücünüz var sa yerden alın komıksınız bütün serverın yüzde 80 ni bot kullanıyor yalan dıyen çıksın sahaya hilelı gemılerle savaşmak kolay bılek hakkıyla hak ettığınızle oynayında göreyım hepınızı yönetımdekıler :) sözde yönetım hepınızın zarları hileli size yakışanı yapıyorsunuz ar damarı çatlamış cematçilerın efendılerı bu boş düzen tutmaz yiğin efendıler yiğin aksırana kadar yiğin burnunuzdan gelene kadar yiğin
     
    Last edited: May 8, 2026
  3. kexal

    kexal User

    Noktalama işaretlerine dikkat edersen ve hakaret/kötü söz ile eleştiri nedir ne değildir bunları öğrenirsen belki seni ciddiye alırlar.
     
    Serdümen likes this.
  4. Claduio

    Claduio Board Administrator Team Seafight

    Merhabalar,

    Konu ile alakalı BURAYI inceleyiniz. Bot yarası olanlardan bahsediyor.

    Saygılarımla.
     
  5. Claduio

    Claduio Board Administrator Team Seafight

    Merhabalar,

    Arkadaşlar bu oyucunun Forum hesabını kapattım. Mesajını kaldırmıyorum ki, hekes görsün. Forum kurallarını ve konuşmayı, eleştiri yaparken hitap etmeyi öğrenene kadar, hesabı kapalı kalacak.

    Saygılarımla.
     
    Serdümen and ~eflatun~ like this.
Thread Status:
Not open for further replies.