Öneri Oyun Dengesi Hakkında

Discussion in 'Genel Geri Bildirim' started by BARİZ, May 31, 2018.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. BARİZ

    BARİZ User

    Merhaba,

    Oyun içerisinde para yatırmak istemeyenler için,yatıran kişilere nazaran arada çok fazla fark mevcut.Hal böyle olunca yeni başlayan oyuncu ya oyunu bırakıyor,ya da durumu olan oyuncular para yatırıyor.İkisinin arasında bir denge olmalı.


    Saygılarımla.
     
  2. Oyunu oynayan kesmin %90 ı para yatırdığından yeni oyuncular için hicbirsey düsünülmüyor bu seneki eventlerden tutun paketlere kadar zaten euro karsısında eziliyoruz bu daha eziyor -gecen yazki gibi etkinlikler yapsalar arena (eventi vardı 10k inci veriyordu)- oyunda gelişmek için kaleler ve top yerleri acılması lazım ilk olarak oda inciyle yeni başlayan bir oyuncunun nasıl kasması beklenir milyonlarca inciyi buda bot kullanımına sürüklüyor o ayrı bir konu zaten :) demek istediğim şu seafight bigpointin tekeli durumda neden botlar banlanmıyor ? para yatıran oyuncu kaybetmek istemiyorlar ki chatte otoya koydum gibi muhabbetler geciyo birşey yapılmıyo birşey yapn dendiği zaman da sistem belirli tarihlerde tarama yapıyormuş diye konu kapatılıyor:D yazık ...

    Saygılar...
     
  3. Lina

    Lina User

    Entmleri sölüyoruz admın gel bak dioruz sistem flan filan sallıolar bişey daha bi oyun oynanmaz. d
     
  4. Coder

    Coder User

    Şu arkadaşa bir rütbe falan verin yazıktır. Konu hortlata hortlata kendi hortlayacak sonunda. Yazık günah..