Makro Hakkında

Discussion in 'Genel Sorular' started by sonVKİbükücü, Jun 20, 2026.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Botu kaldırdınız çok mantıklıydı ama artık makro belası var tp kasan bir insanın veya etkinlik kasan bir insanın bu 7/24 makro ile oynayan oyuncularla nasıl yarışmasını bekliyorsunuz türkiye support bu tepkilerimizi almanyaya iletmiyor olabilir mi? Bigpatron avrupa tatilinde mi :)
     
    Matkap.727272 likes this.
  2. Claduio

    Claduio Board Administrator Team Seafight

    Hımm ne güzel ironi yapıyorsunuz siz öyle. Bigpatron avrupa tatilinde deği. Neden iletmeyelim merkez ekibimize? Ayrıca bu oyunu sadece bizler oynamıyoruz, Avrupa ülkeleri de bundan rahatsız ve şikayet ediyorlar.
     
    Last edited: Jun 21, 2026 at 7:35 PM
Thread Status:
Not open for further replies.