Ban Ban

Konusu 'Genel Sorular' forumundadır ve Ankapiia18 tarafından 20 Haziran 2026 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. Ankapiia18

    Ankapiia18 User

    Merhaba @Claduio @ShaDe.

    GB7 De genel tr sohbetinde bizimle alıp veremedikleri nedir bu cm lerin selam yazıp bir gülücük dahi atsan 1 ay ban alıyorsun bu sorun aşırı derecede olmaya başladı bizim filoda ban sız olan kimse kalmadı küreselde hiç bir sıkıntı yok sadece Tr de sürekli bu atmalar başladı bizim alyansta filoyu geçtim bansız kişi kalmadı buna lütfen bir çare bulun
     
  2. Claduio

    Claduio Board Administrator Team Seafight

    Yetkili arkadaşların kimse ile derdi olamaz, tarafsızdır. Dolayısı ile şikayetiniz varsa yazın destek ekibine görelim selam yazınca mı ban yemiş. Adam yazmış destek ekibine, sohbette selam dedim ban yedim, bir bakıyoruz adam ana bacı küfür etmiş. Siz güveniyorsanız kim ban yediyse yazsın bakalım hesanıa. Gereken yapılır.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.