yama değişiklikleri

Konusu 'Genel Sorular' forumundadır ve kexal tarafından 8 May 2026 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. kexal

    kexal User

    birkaç gün önceki yama değişikliklerinde şöyle bir açıklama yapılmış

    Selam Korsanlar,

    Aşağıdaki değişiklikler senkronize edildi.

    Etkinlik Değişiklikleri:
    - NPC'ler artık Bot Yarası olanlara ödül vermiyor.
    - NPC ganimetleri Sabit'ten Hasar Paylaşımı'na taşındı.

    Seafight Ekibiniz.

    bunun tam olarak açıklaması nedir ? aktif olarak bot kullanmış olanlar mı (gemilerinin sağında bot kullanım işareti olanlar var ya) ? Yoksa 2 yıl önce kullanmış ve 1 tane bot yarası ( sıralamada gözüken yer var ya ordan bakabiliyoruz ) olanlar da dahil midir?
     
    akyol37*frm* bunu beğendi.
  2. *SAVAGE*

    *SAVAGE* User

    bot kullannalar bırbırını tanıyor ne kadar hile var hepsı bırbırıleırnı kolluyor bot kullanmayanlara iftıra atıp kendınılerını rahatlatma polıtıkalarında butun harıtalar bot kullannalarla dolu 7-10 tane gemı açıp hileyle gelıştırenlere ne demelı hangı kıtapda yazıyor yönetımdekılerın hepsı sağır sultan duydu kımlerın bot kullandığını nereye kadar bu iftıralar surecek hak etmedığınız oyunu nasıl hangı yüzle oynuyorsunuz çakallarla dans fılmınındekı baş rol oyuncuları astarınız yere düşmüş gücünüz var sa yerden alın komıksınız bütün serverın yüzde 80 ni bot kullanıyor yalan dıyen çıksın sahaya hilelı gemılerle savaşmak kolay bılek hakkıyla hak ettığınızle oynayında göreyım hepınızı yönetımdekıler :) sözde yönetım hepınızın zarları hileli size yakışanı yapıyorsunuz ar damarı çatlamış cematçilerın efendılerı bu boş düzen tutmaz yiğin efendıler yiğin aksırana kadar yiğin burnunuzdan gelene kadar yiğin
     
    Son düzenlenen: 8 May 2026
  3. kexal

    kexal User

    Noktalama işaretlerine dikkat edersen ve hakaret/kötü söz ile eleştiri nedir ne değildir bunları öğrenirsen belki seni ciddiye alırlar.
     
    Serdümen bunu beğendi.
  4. Claduio

    Claduio Board Administrator Team Seafight

    Merhabalar,

    Konu ile alakalı BURAYI inceleyiniz. Bot yarası olanlardan bahsediyor.

    Saygılarımla.
     
  5. Claduio

    Claduio Board Administrator Team Seafight

    Merhabalar,

    Arkadaşlar bu oyucunun Forum hesabını kapattım. Mesajını kaldırmıyorum ki, hekes görsün. Forum kurallarını ve konuşmayı, eleştiri yaparken hitap etmeyi öğrenene kadar, hesabı kapalı kalacak.

    Saygılarımla.
     
    Serdümen ve ~eflatun~ bunu beğendi.
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.