Rütbe puanlarım nereye gitti? : )

Discussion in 'Genel Sorular' started by PRESTİJ, Jan 13, 2026.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PRESTİJ

    PRESTİJ User

    merhabalar,
    [​IMG]
    129m rütbe puanım vardı bot raporlaması için 15 dakikalığına oyundan çıktım ve foruma girip şu konuyu (https://board-tr.seafight.com/threads/olasi-bot-suephesi-raporlamasi.104844/#post-591643) oluşturdum. daha sonra oyuna girdiğimde rütbe puanlarım gitmişti. hatta konudaki videolar daha 1 saat öncesine ait, "korsan adayı" rütbesinden "çavuş" rütbesine geriledim. 125 milyon puan nasıl silinmiş olabilir?
     
  2. aynı sorun bende de var sürekli rütbem düşüyor çözüm için bi kaç sefer yazdım ama nafile boş yere puan için uğraşıyoruz
     
  3. tektabanca

    tektabanca User

    uçurum haritası vurdunuz mu her salı uçurum sıfırlanır rütbe puanları gider
     
  4. PRESTİJ

    PRESTİJ User

    uçurum öğlen yenileniyor. ayrıca resme dikkatli bakarsanız uçurumda çektim ekran görüntüsünü. uçurum bende 30 milyon puan etkiliyor. 129milyon puan nere 4m puan nere. yani resmen puanlar silinmiş, üstelik bot ihbarı yaptığım zamanda. insan düşünmeden edemiyor.
     
  5. Astex

    Astex User

    Günlük girişi kaçırmış olmalısın. Başka bir durum buna sebep olamaz.
     
  6. PRESTİJ

    PRESTİJ User

    [​IMG]
     
  7. Astex

    Astex User

    Puan hesaplama alanındaki ekran görüntüsünü yollarmısın
     
  8. arada sistemsel hatadan giriş yapsanda yapılmadı sayıyor çok önemli bir problem değil
    sene 2012 rütbeniz de baron değilse üstünde çok zıplanacak mevzu değil
     
    tntbomb likes this.
  9. Claduio

    Claduio Board Administrator Team Seafight

    Merhabalar,

    Konu ile alakalı destek ekibine yazınız.

    Saygılarımla.
     
Thread Status:
Not open for further replies.