yağmacılarda istediğiniz öğeyi alabiliyor musunuz?

Discussion in 'Genel Sorular' started by PRESTİJ, Dec 24, 2025.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PRESTİJ

    PRESTİJ User

    merhaba arkadaşlar

    [​IMG][​IMG]
    son yıllarda market içi fiyatlandırmanın suyu mu çıktı yoksa ben mi oyun içi para birimde dahi aşırı derecede fukarayım? bu oyunda en tatlı paketler yağmacı ve sezon pass paketi oluyor, tatlı tatlı kısa süreleri çok sayıda avantaj sağlıyor. şimdi ben para vereyim, yağmacıyı da açayım ama neyi nasıl alacağım? sizler yağmacıyı açtığınızda dilediğinizi alabiliyor musunuz? özellikle top yükseltmeleri aşırı fahiş fiyatlandırılmış, bu kadar yulong safanad ve orikalkum verdikten sonra top almadan yükseltmesi lazım. resmen çılgınca fiyatlar.
     
    Leytenant likes this.
  2. Leytenant

    Leytenant User

    Bu gördüğüm tabloda sizin de eksikliğiniz olduğunu düşünüyorum; fakat gerçekten pahalı olduğunu da söyleyebilirim. Sizin eksikliğiniz ise şu: aktif oynanan bir gemide 314K Yulong olmaz, Safanad da da öyle. Yeterince farm yapmıyorsunuz ve zaten pahalı olunca ortaya da bu garip, güreba tablo çıkıyor.
     
  3. tntbomb

    tntbomb User

    karaborsayı açmak ıcın 4 paket çekmek mı
     
  4. PRESTİJ

    PRESTİJ User

    o 4 paketten herhangi birini satın alman yeterli.

    ben hala top yeri açıyorum. 2 aralıkta oyuna tekrar girdiğimde 1.3m yulong vardı, safanad yoktu. yulong 3m oldu safanad 100k. ben problemin bende olduğunu düşünmüyorum, aktifim etkinlik npclerine 800k vuruyorum. dün paralı asker manta ligi buffu falan geldi kodlardan birde buz yanığına ekstra hasar, 1m'in üzerinde hasarım var. etkinlikteki tüm ilerlemeleri tamamladım puan kasmak dahil, siz hesap edin ne kadar farm attığımı. hala 350k safanad, 2m falan yulong kalan 4 top yerini açmaya kasıyorum. yüksek yulong ve safanad veren amiralleride kovalayıp darbesini alıyorum. bana göre oyun şöyle ödüllendiriyor

    BirimOlasılıkOran
    İnci%601
    Taç%250.1
    Yulong%100.01
    Safanad%40.001
    Orikalkum%1 -
    yukarıdaki tablo resmi değil, kestiğim npc'lere dayalı bir varsayım. kısacası yağmacı ödüllerini satın almak için istenilen miktarlar, farm da kazandığımın çok üzerinde, kaldı ki 100 amirale gitsem safanad atacağının garantisi yok. tekte keserim amiralleri 50 kişi vuruyoruz ama herkes 20m vursa amiral bitmiş oluyor. ayrıca ben hala seviye görevlerini ve pek çok günlük görevi de yerine getiriyorum 56 seviyeyim. gün 24 saat.
     
  5. Claduio

    Claduio Board Administrator Team Seafight

    Merhabalar,

    Cevaplarınız için çok teşekkür ederim.

    Saygılarımla.
     
Thread Status:
Not open for further replies.