Oyun tutarsızlığı Zengin oyunu olması hakkında

Discussion in 'Genel Sorular' started by Susanoo, Jun 15, 2025.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Susanoo

    Susanoo User

    oyunda 60 levelim en güçlü cephanelerle en iyi ayarlarla oynuyorum karşımda ki 60 level düşmana 12 bin vurabiliyorum o ise bana 300 bin tek farkımız karşı tarafın oyuna çok para yatırması bu nasıl bir mantık? artık oyun oyun olmaktan çıktı. Bir azınlığın oynadığı yeni gelenlerin hemen bıraktığı eskilerin çoktan bıraktığı bir oyun haline geldi.
    söylenecek söz kalmadı. güzel bir oyundu eskiden.
     
    Last edited: Jun 15, 2025
    kaptan*lois*1993 likes this.
  2. 17 senelik bir oyuncusuyum.Söylediklerinde çok haklısın.Oyun inanılmaz bir şekilde p2w gidiyor.Eski oyuncular,oyundan çıkmak bilmeyen oyun severler dahi oyundan soğumuş durumda.Yapılan yenilikler iyiden iyiye can sıkıcı bir hal almaya başladı.O kadar emek vermeme rağmen sadece günlük giriş alıp oyundan çıkıyorum.Gelinen nokta bariz belli.Emeği geçenlere teşekkürler.
     
    Susanoo likes this.
  3. Susanoo

    Susanoo User

    Ben artık oyunun battığının farkında olduklarını ve ne koparırsak kâr dediklerine inanıyorum.
     
  4. Oyuncular arasındaki makas çok açıldı eskiden aşşağı yukarı herkes aynı güçte olduğundan rekabet zevkliydi , oyun sarıyordu fakat şimdi dediğiniz gibi bir oyuncu 50 bin vuruyorsa karşı taraf 500 bin vuruyor haliyle bu durum oyuncuların hevesini düşürüyor şimdi bazıları diyecekki kardeşim bizde cebimizden harcayıp gemi kasıyoruz onlarda harcasın tamam belki onlarda kendi tarafında haklı fakat herkesin bir oyuna on binlerce lira harcayacak durumu yok heleki şu dönemde üstelik botta kullanmadan sadece emekle oynayıp serverde zevkle oynayabilecek bir hesap kasmak imkansız bu durumda ortaya bu manzara çıkıyor işte burda yönetimin bu konuyu çözmesi gerekiyor çünkü oyuncu sayısı trajik bir şekilde azalıyor , en azından belli parametreler konularak belli oyuncuların belli güçteki oyuncularla oynaması sağlanabilir
     
    Susanoo likes this.
  5. Susanoo

    Susanoo User

    Valla Gidişat hiç iyi değil oyunda tutunabilmek için servet harcamak gerekiyor bu kadar da yeterli olmuyor yeni saçma sapan özellikler yayınlıyorlar onlara da para istiyorlar oyunda tek bir kişi kalana kadar devam edecekler.
     
  6. Susanoo

    Susanoo User

    Ben bu oyuna para harcadığım için çok pişmanım.
     
  7. Susanoo

    Susanoo User

    Biz sadece zenginlerin egosunu tatmin ediyoruz. Yem olarak kullanılıyoruz.
    Bu kadar basit.
     
  8. 45herkez

    45herkez User

    Tek çözüm oyunun farklı bir firmaya satılması. Alan firmanın profesyonel ve oyuncu dostu olması gerekiyor tabi.
     
  9. Sekiro™

    Sekiro™ User

    oyunun sonu geldi vs kendinizi kandırmaya devam edin, bu oyuna hiçbir şey olmaz çünkü hala deli gibi para yatırıyorlar. bunu anlamak istiyorsanız facebook gemi satın alım sayfalarına bakın onlarca 50 100k bpli ama 400 yıldırım 4 toplu gemiler satışta. türkiyede ekonomi kötü fiyatlar yükseldi bilmem ne deniliyor ama hala birileri yeni açılmış gemilere deli gibi para yatırıyor, isteyen oynasın isteyen şikayet etsin, iyi günler
     
  10. Claduio

    Claduio Board Administrator Team Seafight

    Merhabalar,

    Pahalılık konusunda o kadar haklısınız ki, ne desem boş gerçekten. Bununla savaştım ama gücüm yetmedi.

    Saygılarımla.
     
  11. Çoğunluğun düşüncesi bu yönde senin ne söylediğinin önemi yok birader.10-20 tane hesap satışı gördün diye burda cahil cahil kelime oyunları yapma.
     
  12. Claduio

    Claduio Board Administrator Team Seafight

    Merhabalar,

    Konuyu ileteceğim. Bu konu hakkında çok şikayet var ve hepsi sonuna kadar haklı. Birlikteyiz arkadaşlar.

    Saygılarımla.
     
Thread Status:
Not open for further replies.